2,552km perjalanan lagi

Masa tengah drive, mata saya pandang sticker yang melekap kat cermin kereta depan.Tertera no 142,510km perjalanan. Jeling pulak pada dashboard depan, no 139,958km sudah bacaan perjalanan kereta saya.

Alahai, nak kena servis lagi. Kalau nak servis kereta maknanya kena ada 💰💰💰. Mana ada bengkel or workshop yang nak bagi free kan. Kereta saya ni pulak jenis kereta lama. Takut  'demam' , 'selsema' dia datang pulak.

Itu hal kereta. Kalau badan sendiri macam mana lah kan. Lagi parah, sebab badan kita tiada sparepart. Kalau kereta tak per. Sparepart melambak2 dijual kat kedai.

Ce imagine kalau paru-paru ker, ginjal ker, jantung ker , usus ker ada terjual kat kedai. Eeeee...seram pulak saya nak membayangkan nya.

Disebabkan hal ini lah saya selalu amalkan makan  supplement Alfalfa dan Herblax sebagai usaha nak cuci atau singkirkan toksin2 yang banyak berkumpul kat dalam badan ni.

Anda nak cuba? Meh whatsapp saya di

013-851 8058
013-851 8058
013-851 8058

Comments

Popular Posts