Sunlight VS Glo

Ini bukan iklan PENCUCI PINGGAN MANGKUK
====================================

Saya nak tanya  uoll ni. Pencuci pinggan mangkuk korang jenama apa? Kalau kat rumah saya, saya suka SUNLIGHT. Tapi kan, harganya agak mahal. Untuk 500ml RM6.++. Sebab itu saya kekadang terpaksa beli jenama GLO, murah sikit. Kalau beli botol yang 500ml tu hanya RM4.++.

Kedua2 nya boleh menanggalkan minyak. Tetapi yang membezakan kedua2 nya ialah berapa banyak yang perlu digunakan supaya kesan minyak tanggal lebih cepat. Ternyata kalau guna sunlight memang lebih mudah tanggal dan kita tak perlu guna banyak.

Teringat saya kat sorang customer saya. Dia pernah tanya saya. Kalau dibandingkan Alfalfa dan Herblax, mana satu yang lebih baik digunakan sebagai agen detoks? Hmmmm...Memang benar kedua2nya ialah agen detoks yang hebat. Cuma dengan pengambilan Herblax kesannya lebih cepat berbanding Alfalfa.

Anda pilih lah sendiri. Kalau uoll nak tahu harganya, cepat2 amik HP masing2 dan whatsapp ke

013-8518058
013-8518058
013-8518058

-ummihebat-

nang antap

Comments

Popular Posts